
Loca's Loco åbnede i sommeren 2021 midt på Frederiksberg skabt af mig, Branko, med en drøm om at starte min egen isbutik, hvor kvalitet, god stemning og lækker hjemmelavet gelato er i centrum.
Jeg forelskede mig straks i lokalet jeg vidste, det var det perfekte sted at skabe min drøm - en isbutik på Frederiksberg, hvor man bliver i godt humør, så snart man træder ind ad døren.
Her handler det om mere end bare is. Det handler om stemning, håndværk og at bruge de bedste råvarer og det er dét jeg forsøger at skabe, sammen med min familie. For jeg kan ikke gøre det hele alene, og heldigvis er jeg så priviligeret, at min familie deler min passion for Loca's Loco.
Hvorfor hedder det så Loca’s Loco?
- Fordi jeg er en smule skør og jeg taler spansk. Navnet er et lille ordspil på hunkøn og hankøn af “skør” på spansk. Jeg ville have et navn der fortæller at her hos os er der plads til alle og alt er tilladt.